9 mai 2015

Happy. Handmade. Home.

Acasă e cel mai bine! Acasă înseamnă etajul 10, cer senin deasupra, soare, muzică pe fundal, ceai bun, miros de prăjiturele şi un buchet mare de liliac. Acasă începe cu planuri puse pe hârtie dimineaţa şi se termină cu realizarea lor, seara târziu. Acasă înseamnă mâncare gătită, masa de seară servită împreună, seri cu filme şi somn liniştit. Acasă e locul unde există bunătate, înţelegere, răbdare, iubire şi siguranţă. Acasă are acest colţ de atelier, unde imaginaţia prinde viaţă, iar viaţa e mai plină de culoare şi sens, de când mâinile mele au început să modeleze hârtia.

Oh, nu m-aş plictisi niciodata de handmade. O imagine scurtă despre ce mi-ar plăcea să fac peste 10 ani, ar fi să mut ce fac acum în altă ţară. Într-o ţară cu alt sistem, cu altă mentalitate, cu mai multă civilizaţie şi mai multe posibilităţi. Am un job care-mi place, zile libere pentru handmade, un oraş în care mi-am dorit să locuiesc, pachetu` complet pe care mi l-am dorit în urmă cu 5 ani, iar acum... ei bine, pachetu` cere un update. O variantă îmbunătăţită pentru viitor ar fi Canada. Posibil, peste 2-3 ani, prezentă la un Cherry Blossom Festival cu aburi sub nas de la cafeaua Tim Hortons.
Dar până atunci, mai am treabă pe-aici. În ultima perioadă, am lucrat foarte multe floricele pentru a decora albume foto, cărţi de oaspeţi, jurnale personale şi cutii de bijuterii.




Mi-s aşa dragi, încât simt cum o parte din suflet îmi pleacă spre fiecare client, dar mă şi bucur că ceea ce lucrez ajunge la om iubitor de handmade ca şi mine. Uneori îmi vine să-mi fac câte-un exemplar din modele care-mi plac tare-tare, să le păstrez aşa, ca amintiri : ))  Desigur, îmi trece repede, pentru că alte modele vor lua locul celor care-mi plac acum and so on, până mă voi obişnui cu ideea că doar pozele rămân şi o grămăjoară de momente frumoase.
Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu