25 mai 2015

Creativity is loading..

În zilele fără idei cretive, în care simt că am nevoie de pauză pentru o reîntâlnire cu inspiraţia, chiar în astfel de zile îmi caut şi mai mult de treabă. Încep prin a-mi prepara un ceai. Când eşti apatic, timpu` se scurge tare greu. Şi te uiţi pe pereţi, şi oftezi, şi te gândeşti că dacă faci puţină curăţenie printre condimente, va fi şi ceaiul infuzat, numa` bun de băut.

Pun în ordine toate borcănelele cu mirodenii şi trec la veselă, că doar ce m-am înviorat puţin. Farfurii, linguri, aşezate milităreşte, ceaiurile aranjate şi ele, fiecare după aromă. Contiunui să sortez produsele din frigider, curăţ frenetic şi aragazu`, iar acum că m-a prins febra curăţeniei, pun şi restu` casei în ordine, bag o plăcintă cu mere la cuptor, fac alt ceai, iau laptopu`şi aproape că leşin de oboseală pe canapea.

Prima căutare e despre vacanţă, cu gându` la o plajă liniştită, cărţi şi soare. Ce amăgire! Departe sunt zilele libere, departe mi-e şi inspiraţia. Şi stau, şi caut despre alţi artişti , alte tehnici, citesc bloguri, urmăresc tutoriale, parcă deja mă gândesc cu poftă la următoru` târg de peste două săptămâni, dar tot lipsită de idei sunt. Partea pozitivă e că am deja în lucru deschiderea unui magazin şi pe Etsy. Lipsa de creativitate nu mi-a amputat şi voinţa, astfel că depăşirea momentului se face tot prin muncă. 

Iată ce-am mai lucrat în ultima perioadă : )




Pe curând, cu zile mai bune!

2 comentarii: