14 nov. 2014

Giveaway 6000 likes

Am rămas în urmă cu actualizările de pe blog, dar gata, sunt aici! Am terminat comenzile din octombrie iupiiii, câteva din noiembrie, am reuşit sa lucrez şi pentru magazinele cu care colaborez, plus swap si un giveaway pentru cele 6.000 de like-uri primite pe pagina mea Quilling Gifts.

Iată ce dăruiesc celui care va lăsa un comentariu la întrebarea "Ce părere ai despre produsele handmade?" - câştigătorul fiind ales în funcţie de răspuns, chiar de mine de această dată, pe 26 noiembrie. Puteți fi critici. Puteți da sfaturi. Puteți povesti o întamplare frumoasă. Ce vă impresionează sau ce vă dezamăgește.
În caz că doriţi să participaţi, detalii găsiţi aici: GIVEAWAY


Ce faină a mai fost toamna asta! Am lucrat mult pentru ea, m-am bucurat de culorile ei, de frunze, crizanteme, struguri, de ghinde şi dovleci şi încă aş mai fi avut de testat câteva variaţiuni de forme si culori, prin decoupage sau quilling.


Nu mai e vreme de zăbavă, trebuie sa-ncep pregătirile pentru sărbătorile de iarnă. Vă las, dar revin cu un tutorial fain, pentru cei care vor să-şi creeze singuri globuri de pus în bradu` de Crăciun. Ceva simplu, eco si estetic.
Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu