23 sept. 2014

I had a dream

Mi-am dorit mult-mult sa locuiesc in Bucuresti. Mi-am dorit sa vizitez Toscana. Sa cunosc oameni cu inima la ei. Sa descopar muzica faina. Sa ma las de fumat. Sa biciclesc. Dar cel mai tare mi-am dorit sa gasesc ceva de facut, care sa-mi placa pe termen lung. Well, cred ca Universul si-a facut binisor treaba pana acu`, mai ales cu pasiunea mea pentru hartie, care in curand va implini doi ani.


I had a dream and then... I had some more. Sa locuiesc in Vancouver. Sa cunosc mai mult. Mai mult despre hartie. Mai multi oameni faini. Mai multe locuri. Sa am un atelier. Sa am o casa cu camere luminoase, spatioase. Sa merg la un Cherry Blossom Festival. Sa merg la multe concerte. Sa primesc in continuare, flori fara motiv. Sa fiu puternica. Mandra de realizari. Mandra de ceea ce sunt. Sa iubesc mereu culori, muzica, oameni, alegeri, lucruri, fotografii. And I still have more dreams to dream about : )

Meanwhile, in ton cu vremea:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu