26 sept. 2014

High hopes

Asa deci, e toamna in buna regula! E cum imi place cel mai mult. Cu ploaie marunta, ziua intreaga. Cu crizanteme, cafea, muzica si munca multa cu spor. Toamna miroase atat de bine! Iar de-aici de la etaju` zece, Bucurestiu` e atat de frumos colorat in verde-pe-duca, galben, portocaliu si aramiu. E liniste. Atata liniste in interioru` meu. Si cald. Si bine. Mi-e cel mai bine cand ploua! Mi-e cel mai bine cand ploua si miroase a placinta cu dovleac, abia scoasa din cuptor, iar coronitele cu floricele cheama primavara de undeva, de departe, din ganduri.


Asadar, intreaga viata se schimba, atunci cand iei deciziile pe care le-ai tot amanat, din lipsa curajului adesea. Se schimba atunci cand alegi, in sfarsit, sa FACI ceea ce-ti place. Se schimba atunci cand VEZI doar partea care-ti place. Dureaza ceva timp pana cand incepe sa se materializeze ceea ce-ti doresti si asta doar prin vointa, munca multa, gandire pozitiva, gandire libera, curaj, imaginatie, culori, muzica, mancare buna, citit, somn. Somnu` e partea care nu-mi place, dar e necesara. Nu-mi place sa dorm si trag de noapte, pana-n juru` orei doua cu gandu` ca cinci ore de somn imi ajung pentru a functiona la cote acceptabile, a doua zi. Dar nu. Dupa sase nopti d-astea, pe-a saptea o dorm cate doisprezece ore o data, plus inca doua la amiaza.

Totul se schimba atunci cand nu exista NU. Nu pot. N-am bani. N-am idei. Nu stiu. Nu gasesc solutii. Nu-mi place. Nu e bine. Nu sunt multumita. Oamenii faini pe care i-am citit or`  intalnit, sunt a` naibii de pozitivi, motivati, iubesc, cauta solutii, au idei, sunt limpezi, au curaj, pricepere, talent, rabdare, au toate cuvintele la ei, sunt amabili, zambesc. Sigur au si ei hibe, zile proaste, cu lipsuri, fara dorinte, dar cred ca in fiecare om optimist, sta rotund, mare si colorat, un DA. Da, pot. Da, am incredere. Da, e o idee buna. Da, incerc. Da, sunt multumita! : )

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu