11 iul. 2014

Hard work beats talent

Hartia e magie, va spun! Se modeleaza asa cum imaginatia imi dicteaza, orele devin minute, iar seara cand ma ridic de la masa de lucru, am mintea limpede, in ciuda oboselii pe care o resimt in ceafa si spate. Uneori sunt pe deplin multumita de rezultat, alteori imi dau seama ca mai am nevoie de exercitiu, de modificat combinatia de culori sau modul ferm sau lejer cu care trebuie lucrat modelul respectiv.



Dupa 1 an de quilling, am descoperit florile uriase pe care le-am prezentat intr-un articol anterior si am asa, niste ganduri despre cum ar arata camera mea, daca voi continua cu astfel de flori : )) Cred ca voi avea nevoie de un atelier separat de casa si de foarte multa hartie.
Deocamdata raman la invitatii de nunta si botez, pe care le puteti gasi pe site www.cadourifistichii.com si voi continua sa lucrez astfel de flori, doar pe comanda.



Zi frumoasa si idei creative s-aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu