29 iul. 2014

Giveaway 5000 likes

Ei bine, asta e ultima saptamana inainte de vacanta! Am descarcat cateva carti in reader, am pus costumul de plaja alaturi si cam asta e tot bagajul meu, deocamdata. Sper sa nu fiu nevoita sa mai adaug ceva, pentru ca inevitabil adaug la intoarcere.
Well, destinatia e cumva aceeasi, pentru a treia oara - Great Tuscany, plus o mica escapada pana la Roma, unde sper sa-mi iasa in cale, un magazin cu materiale creative : ))

Dar pana atunci, trebuie sa termin ce mai am de impachetat si livrat, zilele astea. Ba inca am si un GIVEAWAY in plina desfasurare, direct pe pagina mea de facebook Quilling Gifts, drept multumire pentru cele 5000 de like-uri stranse de la voi, cei care-mi apreciati lucrarile si ma sustineti sa continui.
In caz ca doriti sa participati, gasiti detalii aici : GIVEAWAY


Si pentru ca mai am niste doruri legate de quilling, voi sustine un workshop pe aceasta tema, joi 31 iulie, la Ceainaria Tabiet. Vom realiza un set de bijuterii - cercei si brosa, care sigur vor iesi faine, chiar daca atelierul este pentru incepatori. De-abia astept sa petrecem timp frumos, in scop creativ si cu ceai aromat alaturi! Detalii gasiti aici : INSCRIERE

Ne vedem joi!
Seara frumoasa s-aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu