3 iun. 2014

Reuse. Reduce. Recycle.

E iunie, e vara deja! Nu e anotimpul meu preferat si nici n-am cum sa-l evit, asa ca voi scoate rochitele si sandalele la ora de creatie, sa vad ce e de purtat, ce e de modificat, ce e de pictat, ce e de stricat... da da, uneori mai dau si gres atunci cand experimentez ceva nou si asta se intampla din prea multa incapatanare ca trebuie sa-mi iasa de prima data frumos, perfect, asa cum ar trebui sa fie dupa 3,4 incercari. Pe voi va sfatuiesc sa fiti indulgenti, sa gresiti si sa incercati din nou. E mai sanatos asa!

Dar pana la urmatorul meu proiect creativ, va las in compania ultimului realizat. Un ceas reciclat din doua CD-uri zgariate, hartie colorata si un mecanism vechi, uitat intr-un sertar.
30 de minute et voilà : 



E usor de realizat si trebuincios, desi ma gandesc ca n-am salvat cu mult planeta, dar macar sunt multumita ca am un ceas de masa : ))
Spor la treaba si multe idei creative s-aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu