10 iun. 2014

Fundita perfecta

Funditele au fost mereu o problema - problema mea, ca poate voi va descurcati mult mai bine.
De cand am inceput sa lucrez invitatii la care adaug fundite care trebuie sa arate frumos, nu mototolite, una mai mica, alta mai mare, am rezervat o zi intreaga doar pentru legat, desfacut si iar legat panglici de satin de toate marimile. Va zic, e mare bataie de cap, cu atat mai mult daca panglica este foarte lata. Sunt materiale speciale pentru a facilita acest proces, dar mai bine profitam de cele doua maini creative si incercam sa realizam singuri un suport asemanator.

Asadar, avem nevoie de 2 bucati de polistiren, pe care le vom lipi intre ele, cu silicon la cald, pentru rezistenta si stabilitate. Daca nu aveti pistol cu silicon, folositi aracet, lipici de papetarie, banda dublu adeziva, orice lipeste.


Impachetati suportul in hartie, pentru a evita desprinderea bilutelor de polistiren.



Dupa care, stabilim dimensiunea funditei, marcand locul cu ajutorul unor bete. Daca nu aveti bete, folositi creioane de aceeasi marime. Nu le fixati definitiv, pentru ca va vor incomoda la realizarea funditei.


Acum c-am terminat suportul, sa trecem la partea distractiva : )) iar pentru asta, vin in ajutor cu un desen explicativ. Sper sa-l intelegeti, ca prin cuvinte e si mai greu de descris.


Iata si fundita in faza finala!


Daca v-am fost de ajutor, va astept in vizita si data viitoare!
Spor la treaba si multe idei creative s-aveti! : )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu