31 mai 2014

Proiect "Invitații"

Vremea e ploioasa de cateva zile, ceea ce pe mine nu ma deranjeaza, ci din contra, imi place foarte mult sa lucrez cu sunetul ploii pe fundal si cu o ciocolata calda alaturi.

Am lucrat mult, cu spor, cu multumire, cu bucurie pentru culori, neobosita si nesecata de idei. Daca nu e quilling, sigur e ceva legat de hartie. Va spuneam in articolul anterior, ca am cumparat materiale de foarte mult timp si n-am reusit sa lucrez cu ele. Ei bine, am inceput un proiect nou care ma fascineaza absolut! Invitatiile de nunta si cele de botez, sunt o provocare datorita design-ului, font-ului elegant pentru scrierea textelor, culorilor calde si a altor materiale fine cu care de-abia astept sa lucrez.

Iata cateva modele de inceput, la care am folosit nuante mai accenutuate si in contrast, dar pe viitor voi aduce cu mine, tonuri calde, dulci, satinate. Ceva vintage. Ceva patinat. Ceva pictat. Ceva dantelat. Ceva rustic.




Si pentru ca pagina mea Quilling Gifts a implinit 1 an, am organizat un nou Giveaway pentru voi, cei care imi apreciati lucrarile si ma sustineti prin incurajari, dar si critici.
E cea-mai-frumoasa-etapa-din-viata-mea, definitely! : ) Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu