19 mai 2014

(500) Days of No Smoking

"Hello sunshine!" s-ar spune de aici, de la etajul 10 al unui bloc din Bucurestiul asta mare si galagios. Chiar sunt mai aproape de soare, ce noroc, mai ales cand se strica liftul : )) Dar asta e una din acele zile senine, cu liniste si cu orhidee imbobocita alaturi, cu zi libera si proiect nou la bord.

Ei bine, voi lasa quilling-ul deoparte o perioada, pentru ca am foarte multe materiale cumparate pe care n-am reusit sa le folosesc. Era o vreme cand credeam ca am asa mult timp de handmade si cumparam orice avea legatura cu vreo idee care-mi trecea atunci prin minte. Mai rau e ca n-am notat ideile, pentru ca acum, dupa o curatenie generala in atelier, am descoperit si materiale care nu leaga nimic in capul meu. Asta e unul din motivele pentru care am o agenda in care desenez idei, pe langa intreaga situatie financiara tinuta la zi. In felu` asta voi evita investitiile "din pasiune" si ma voi putea concentra asupra ideilor clare.

Sa dau un exemplu : am cumparat pene si ata colorata pentru a crea un dreamcatcher. Tin sa precizez ca le-am cumparat anul trecut si inca n-am gasit de cuviinta sa-l realizez pentru ca asta inseamna tutoriale, cautari, modele, deci timp. Sper totusi sa apuc vreme si inspiratie, sa creez tot ce mi-am propus.

Caseta asta de bijuterii, din betele pastrate de la inghetatele de asta-vara, tot o idee amanata se numeste, dar iata ca am gasit dispozitie si timp, pentru realizarea ei.





E usor de facut si foarte utila. Deja mi-am pus bijuteriile in ea si am asa, un gand, ca-i trebuie pereche, doar ca putin mai mare si-ntr-o alta forma.

Urmatorul proiect va fi cu invitatii de nunta, pentru ca fiecare mers la cumparaturi in magazinele cu materiale creative, impunea si un set de cartoane colorate si s-au adunat valuri-valuri, incat as putea sa-mi deschid o librarie. Nu sunt shopaholic! Sunt handmade addicted : ))

Un comentariu: