25 apr. 2014

Hristos a Inviat!

Au trecut sarbatorile pascale... si gata, ma-ntorc in atelierul meu aflat intr-o camera luminoasa, cu liliac si lalele in vaza, cu orhidee imbobocita si cuminte la geam, intr-un Bucuresti cu o zi frumoasa de primavara in prag, dupa multe zile ploioase care m-au tinut in casa si bine c-a fost asa, pentru ca m-am odihnit cu tot cu somn-de-frumusete la pranz : )) Am inceput o lista noua cu ce mai vreau sa lucrez, cat inca mai am timp liber.

Spuneam in articolul anterior ca voi reveni cu o noua lucrare. Nu una, ci zece (un ou din imagine, a fost dublat). Zece oua mai exact, la care am migalit doua zile, prima faza fiind cea cu sfoara si lipici peste tot in jur, seara fiind de-taina pentru a alege culorile pentru fiecare "inscris" in parte, iar a doua zi am dedicat-o toata floricelelor de hartie. Adanciturile petalelor ies perfecte, daca folositi drept matrita, o margeluta de dimensiune potrivita, de 6 mm in cazul asta.



Pe langa toate cele creative, am framantat pentru prima data cozonac, dupa o reteta luata la intamplare de pe internet si cu ce mi-am mai amintit de la mama, a iesit o pufosenie tare delicioasa !
Mandra mi-s, mandra foarte : ))

Pe curand !

3 comentarii:

  1. foarte misto ousoarele decorate. imi pare rau ca nu le-am gasit la timp pentru Paste ca sa i le ofer fetitei mele si sa le punem prin casa ca decoratiuni

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Voi lucra inca din vara, decoratiuni pentru Craciun : ) Puteti sa ma urmariti pe facebook : https://www.facebook.com/pages/Quilling-Gifts/140707752788059

      Ștergere
  2. Love this!
    Greetings from Chile!
    www.creaquilling.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere