6 ian. 2014

Frunza de toamna

Pe ultima suta de metri, m-am razgandit ! Vreau vacanta inapoi !
Inapoi la Craciun, la bradul pe care n-am reusit sa-l impodobesc impreuna cu Robert, asa cum imi doream inca din noiembrie, fiindu-mi timpul ocupat de comenzi pana in Ajun.. iar cadourile.. cadourile pentru de-dimineata, le-am impachetat in graba, pentru ca deja se crapa de ziua. Vreau inapoi cand trebuia sa stau cu reteta in fata, framantand la cozonac-de-casa, dar fara vlaga cum ma simteam, sigur mi-ar fi iesit o turta. Inapoi la colindatori, pe care i-am ascultat de multe ori, ca in copilarie. Inapoi la momentul in care rupeam ambalajul cadoului meu, cu nerabdare, cu inima bucuroasa, ca doar stia Mosul ce-mi doresc, dar a tinut mortis sa ma pacaleasca inainte cu doua pachete de biscuiti, pana sa primesc e-book-ul pentru toate cartile pe care vreau sa le citesc anul asta.

Ei bine, pentru ca toate astea au trecut, m-am hotarat sa pastrez bradul cateva zile in plus si sa mai fie vacanta si saptamana asta, dat fiind faptul ca trebuie sa si filmez un tutorial pentru o emisiune TV. Miercuri mai precis si pentru care, in continuare, am mari emotii.

Mai jos va prezint un alt model pentru care am migalit cam 3 ore, fara finisarea cu lac. Ca sa-i dati forma frumoasa, aveti nevoie de un tipar, adica o frunza desenata pe o foaie, de marime potrivita pentru o brosa sau un pandantiv si pe care incepeti sa modelati fasiile de hartie cat mai compacte, incat sa nu depasiti marginile tiparului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu