3 ian. 2014

Pere Quilling

Cu greu m-am tinut departe de handmade, dar acum ca vacanta mai are doar un weekend, incep sa pun pe foaie cam tot ce vreau sa realizez in urmatoarele 2 luni, ca sa pot onora toate comenzile, fara sa intru in panica din cauza timpului, asa cum s-a intamplat in perioada Craciunului.

Pregatesc felicitari de 1 Martie si martisoare inflorate. Pregatesc cutii de bijuterii decorate prin tehnica decoupage, adaugand mici elemente quilling. Pregatesc marturii ! Partea asta cu marturiile, va fi o surpriza chiar si pentru mine, pentru ca am comandat materiale de luni bune, pe care n-am reusit sa le folosesc. Pregatesc tutoriale si poate... poate si cateva bijuterii, pentru ca s-a rarit de tot stocul.

Multe de facut, nimic de neglijat, cu tot cu job, casa, relatie, prieteni, cursuri, citit, momente de relaxare, seri de film, seri de teatru and so on.
Dar acum, ca mai am 3 zile libere, continui sa postez lucrari de anul trecut. La fel cum am realizat merele, prin acelasi mod 3D am modelat si perele, cu mijloc gol, lacuite pentru a nu-si modifica forma si cu aceeasi dimensiune la fasia de hartie, de 3mm.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu